Monday 20 September 2010

Asuja ja uusi hattu/ Outfits and a New hat!


Uusi hattuni, tai siis vanha hattu johon lisäsin sulkia ja rusetin. Sulat ovat kukon sulkia jotka ostin etsystä.

My new hat, or rather an old one which I redid with some feathers and a bow. Feathers are from a coque and I bougth them from etsy.

Asuni teekutsujen jälkeiseltä sunnuntailta. Kävimme kirppareilla Rosemarian kanssa.

My outfit from sunday after the teaparty. We went shopping with Rosemaria.

Baskeri/Beret: Random
Paita ja laukku/Shirt and Bag: Vintage
Liivi/Vest: Hennes & Mauritz
Hame/ Skirt: Moi même moitié
Kengät/ Shoes: Second hand



Parikuva

Friend pic


Ja sitten tämän päivän asu.

And todays outfit.

Hattu/Hat: Vintage modified
Polo: Random
Mekko/ Dress: Moi même moitié
Saappaat/ Boots: Can't remember

Mademoiselle Parapluie

8 comments:

  1. Ei voi muuta sanoa että moitien mekot ovat ihania ja näytät hyvältä niissä! :)

    ReplyDelete
  2. Todella ihania asuja ja tuo sinun ja Sannin yhteiskuva on todella herttainen! :)

    ReplyDelete
  3. The new hat is adorable. It's beret weather here in Sweden now too but I only have my one white beret. I wear it all the time though.

    ReplyDelete
  4. Maria: Berets are so cute. Thank you. The hat came out well.

    ReplyDelete
  5. Aivan ihastuttava hattu! Olette molemmat niin kauniita!

    ReplyDelete